15 روش بازاریابی دیجیتالی برای افزایش فروش محصولات

نویسنده ۲۴ بهمن

15 روش بازاریابی دیجیتالی برای افزایش فروش محصولات به شما کمک می کند تادرک خیلی بهترین از مسیر موفقیت در کنار حرفه ای ها داشته باشید. مسیری با کمترین ریسک و بالاترین درآمد .

دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت و داشتن یک پیج اینستاگرام نیست ، دیجیتال مارکتینگ یعنی هدفگذاری و برنامه ریزی و طراحی و اجرای پنل بازاریابی و فروش بر پایه بستر دیجیتال .

اگر شناختی از مخاطب هدف ندارید و نمی دانید صفحه فرود چیست و یا قیف فروش خود را طراحی نکرده اید و حتی تقویم محتوایی ندارید و محتوای تبلیغات مهندسی اجتماعی خود را تهیه نکرده اید، قبل از هر اقدامی ابتدا چند جلسه مشاوره و آموزش رایگان دریافت کنید و سپس اقدام به راه اندازی و پوست اندازی کسب و کار خود بپردازید.

1. هدفگذاری

در ابتدا باید هدفگذاری نمود تا بتوان آن را تحلیل و در خصوصش تحقیق کرد و جامعه هدف را مشخص کرد . حال اهداف را به اهداف کوچکتر تقسیم کرده و برای دست آوردن این اهداف برنامه ریزی میکنیم.

    2. برنامه ریزی

    بعد از برنامه ریزی هر کدام از اهداف باید مشکلات و فراز نشیب های در مسیر تحقق اهداف را مد نظر قرار داد زیرا در گام بعدی بسیار باید واقع بینانه آن را اعمال کرد.

    3. زمانبندی

    حال نوبت زمانبندی است ، در این مرحله مهم مسیر موفقیت بر پایه زمان برنامه ریزی می شود.

    اگر این امر بدون دانش و تخصص و فقط تجربی و یا تئوری انجام شود کل اهداف به خطر می افتد و موجب شکست می شود.

    4. اجرا

    در صورتی تمامی مراحل فوق را زیر نظر مشاوران حرفه ای بازایابی دیجیتال طی نموده اید، باید حداکثر طی 10 روز کاری برنامه کاری را به نحو احسنت جلو برده و حتی رنگ سازمانی ، طراحی اولیه لوگو ، ست اداری و طراحی کارت ویزیت و سربرگ های خود را انجام داده و گان چارت خود را طراحی و آر اند دی آنلاین انجام داده باشید.

    اگر قبلا تیم خود را تشکیل داده اید و به آنها قوانین و نحوه انجام صحیح هر یک از امور را آموزش داده و آزمون و خطاهای متفاوت را در کنار هم انجام داده اید زمان شروع و اجرا است.

    آیا هنوز تیم خود را تشکیل نداده اید، می تواندید از کمک متخصصین تیم وب یار از آگهی و مصاحبه تا سطح سنجی و آزمون های شخصیت شناسی و تست های عملی ، تجربی بهره ببرید.

    5. خطایابی

    یکی از مهمترین مراحل پیشرفت ثبت داده ها ، آنالیز آنها ، مقایسه آنها با اهداف و خطایابی و رفع خطاست . گزینش مجدد توانایی ها و مشکلات منابع انسانی ، باز آموزی آنها کمک شایانی به رفع خطا ها و مشکلات می کند.

    به اندازه کافی با کلیات آشنا شدین برای آشنایی با روش های اصولی اصلاح و انجام کلیه مراحل فوق زیر نظر متخصص دیجیتال مارکتینگ همین حالا یک تماس بگیرید تا هر چه سریعتر به یک جمع بندی کلی برای تصمیم گیری برسید.

    خوشحال میشویم در زمان های آزاد خود مارا در اینستاگرام دنبال کنید و از زمان خود بهترین لذت و بهره را ببرید.