طراحی لوگو، طراحی آرم و ست اداری

نویسنده ۹ خرداد

[vc_row][vc_column][rb_sc_image customize_align=”1″ image=”5953″][rb_sc_text title=”طراحی لوگو، طراحی آرم و ست اداری” title_tag=”h1″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”32px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”28px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”28px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”22px”]

سخنرانی که تمام شد همه بلند شدند و دست زدند خیلی ها رفتند و خیلی ‌ها ماندند آن ‌هایی که ماندند بعد از خوش و بش و آشنایی بیشتر با همدیگر کارت ویزیت هایشان را به هم دارند و همدیگر را معرفی کردند و هرکس کارت ویزیت خودش را به دیگری داد بین کارت ‌های زیبایی که از بین متخصصین حوزه کسب و کار خودم در دیجیتال مارکتینگ دریافت کردم فقط طراحی حرف ها‌ی لوگو، لوگوی جذابی روی یکی از کارت ویزیت‌ ها بود که نظر مرا جلب کرد و مرا به خودم آورد که چرا من نباید بین این همه آدم، کارت ویزیتم زیبا باشد و دست به دست شود رنگ خاص RGB آن باعث شد تا من جذب بشوم بین آن همه آدم این فرد چقدر حرفه ‌ای است چون او لوگوی حرفه ‌ای دارد.

[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”چرا طراحی لوگو اینقدر برای رشد کسب و کار مهم است؟” title_tag=”h2″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”28px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”24px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”24px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”20px”]

لوگو معرف کسب و کارتان به مشتریان هدف است تا محصولات و خدماتی که ارائه می دهید را به آن ها نشان دهد. طراحی لوگو برای کسب و کار شما، در بازاریابی و تبلیغات بسیار حائز اهمیت است و می تواند به بالا رفتن شناخت برند و فروش شما کمک کند.

در ضمن با طراحی لوگو می توانید وجه تمایزی بین برند تان با سایر رقبا ایجاد کنید این کار موجب خواهد شد تا درک عمیق تر و موثرتری از ارزش ها و انگیزه های کسب و کارتان برای مشتریان ایجاد کنید؛ بنابراین با سفارش طراحی لوگو حرفه ای می توانید برای کسب و کارتان به افزایش شناخت برند، جذب مشتریان جدید و همچنین به ارتقای اعتبار  کسب و کارتان کمک می کند.

در صورتی که قصد سفارش طراحی لوگو برای کسب و کارتان را دارید پشنهاد می کنم با طراحان گرافیک و حرفه ای وب یار یک جلسه مشاوره رایگان بگیرید.

[/rb_sc_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][rb_sc_image image=”5957″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][rb_sc_image image=”5956″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][rb_sc_image image=”5955″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][rb_sc_text title=”مهم ترین مزیت های طراحی لوگو کدامند؟” title_tag=”h2″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”28px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”24px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”24px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”20px”]

  1. ایجاد هویت بصری: طراحی لوگو برای کسب و کار شما یک هویت بصری جذاب فراهم می کند که شامل: رنگ ها، فونت ها و سایر عناصر دیگر است و به شما کمک خواهد کرد تا در ذهن مشتریان تان مجسم و به یاد بماند.
  2. تمایز از رقبا: یک طراحی لوگو خاص و منحصر به فرد می تواند شما را نسبت به سایر رقبایتان متمایز کند سپس منجر به شناخته شدن هر چه بهتر شما خواهد شد.
  3. افزایش شناخت برند: طراحی لوگو باعث افزایش شناخت برندتان شده که به دنبال آن در افزایش فروش و درآمدتان موثر خواهد شد.
  4. ایجاد اعتبار: با طراحی لوگو حرفه ای و مناسب می توان اعتبار کسب و کارتان را افزایش دهید و نشان دهنده معتبر و قابل اعتماد بودن حرفه تان است.
  5. فروش بیشتر: طراحی لوگو حرفه ای منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد با استفاده از بسته بندی محصولات و سایر رسانه ها می توانید محصولات و خدمات تان را به مشتریان خود معرفی کنید.
  6. سازگار بودن با تغییرات: یک لوگو قابل توجه، ساده و قابل شناسایی، می‌تواند برای مدت زمان طولانی در ذهن مخاطبان باقی بماند و در عین حال، قابلیت تغییر و بهبود را نیز داشته باشد.
  7. افزایش ارزش برند: طراحی لوگو به شما کمک خواهد کرد تا ارزش برندتان را افزایش دهید. با وجود یک طراحی لوگو حرفه ای می توانید به مشتریان خود نشان دهید که شما یک برند بزرگ و قابل اعتماد هستید که به کیفیت و خدمات خود پایبند است.

در واقع طراحی لوگو یا آرم و ست اداری برای هر شرکت، موسسه یا سازمان یک امری ضروی به شمار می رود. شما با داشتن یک لوگو حرفه ای و خاص به راحتی می توانید در بین رقبای خود بیشتر و بهتر بدرخشید. همچنین با طراحی لوگو بیشتر می توانید در میان مشتریان خود شناخته، برند شوید و مشتریان ثابت زیادی بدست آورید. وجود یک نشان زیبا بر روی اقلام ست اداری احساس خوبی همراه با نشان قدرت را در ضمیر مشتریانتان بر می انگیزد.

[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”آیا لوگو همان آرم است؟” title_tag=”h2″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”28px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”24px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”24px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”20px”]

نه. اما متاسفانه بیشتر افراد لوگو و آرم را یکی می دانند در حالی که این دو کاملا مجزا از یکدیگر هستند.

طراحی لوگو: یک عنوانی است که به شکل خاص با اشکال و تصاویر مختلف گرافیکی ترکیب شده و یک عنوان خاصی را می آفریند.

طراحی آرم: آرم یا نشانه یک نماد گرافیکی خیلی ساه است که هر فردی با دیدن آن به راحتی متوجه می شود که این آرم مرتبط با چه زمینه کاری می باشد، اما شاید متوجه نشوید که مربوط به نام چه شرکتی است، به همین دلیل در کنار هر آرمی نام شرکت یا عنوان خاص مربوط به آن نوشته خواهد شد. معمولا آرام باید با کمترین عناصر بصری به صورت کاملا خلاصه و منسجم طراحی شود.

[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”مهم ترین اقلام ست اداری چیست؟” title_tag=”h2″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”28px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”24px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”24px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”20px”]

طراحی ست اداری نیز شامل کارت ویزیت، سربرگ و پاکت نامه، کاتالوگ، بروشور، طراحی پوستر، طراحی بنر و … می باشد،که با توجه به نوع کار و بر اساس لوگو و رنگ بندی مورد نظر شما طراحی می شوند. برخی از آن ها به شرح زیر است:

  1. طراحی کارت ویزیت: کارت ویزیت یکی از مهم ترین خدمات گرافیکی است که جهت معرفی خدمات و محصولات شرکت در مخاطبان هدف مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. طراحی پوستر: طراحی پوستر اعم از: محصولات، خدمات، تبلیغات، ویدیوها و اخبار است. برای طراحی پوستر باید به این موارد توجه نمود: انتخاب موضوع، انتخاب تصویر، فونت‌های مناسب، رنگ‌های مناسب و از ابزارهای گرافیکی مناسب استفاده شود.
  3. طراحی کاتالوگ: کلیه محصولات و خدمات برای بهبود فروش و افزایش مشتریان است. در کاتالوگ از تصاویر با کیفیت و طرح های جذاب استفاده می شود که در عین ساده بودن بسیار قابل فهم برای مشتریان است.
  4. طراحی بروشور: یک ابزار گرافیکی است که محصولات و خدمات قابل فهم برای مشتریان به نمایش می گذارد توجه داشته باشید که مطالب باید مختصر و مطابق با نیاز مخاطب نوشته شود.
  5. طراحی بنر: یکی از مهم ترین خدمات گرافیک و طراحی است که بیشترین کاربرد را برای تبلیغات در وبسایت ها، شبکه های اجتماعی و نمایشگاه ها دارد.
  6. طراحی لوگو سه بعدی: به منظور طراحی لوگو منحصر به فرد با بالاترین کیفیت برای سازمان ها و برندها مورد استفاده قرار می گیرد.

تمامی خدمات گرافیک و طراحی، طراحی ست اداری باعث بیشتردیده شدن برندتان و شناسایی کسب و کارتان خواهد شد و به افزایش فروش و سودآوری شما کمک می کند در صورتی که برای سفارش طراحی بنر، سفارش طراحی لوگو سه بعدی یا هر خدمات گرافیکی دیگری می توانید از تجربیات و تخصص طراح گرافیک خلاق وب یار کمک بگیرید و برندتان را ارتقا دهید پس فرصت را از دست ندهید.

[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”به این سوالات توجه کنید:” button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”25px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”22px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”22px” customize_align_mobile=”1″ customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”18px”]

برای رسیدن به پاسخ این سوالات در ابتدا شما را با اصول طراحی لوگو، کاربرد و دلیل استفاده از لوگو آشنا می ‌سازیم. پس با تیم طراحی لوگو وب یار همراه باشید.

[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”لوگو چیست؟” title_tag=”h2″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”28px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”24px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”24px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”20px”]

لوگو، نماد و معرف هر برند یا نشان تجاری هر شرکت است، که طراحی آن اهمیت زیادی دارد. زمانی که در طراحی لوگو تمامی اصول آن رعایت شود، می تواند معرف قدرتمند و ارزشمندی برای نام تجاری یا برند شما باشد. بهتر است بدانید که طراحی لوگو نسبت به سایر طراحی های گرافیکی نیاز به خلاقیت و تلاش بیشتری دارد.

[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”چرا طراحی لوگو اهمیت دارد؟” title_tag=”h2″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”28px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”24px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”24px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”20px”]

باید گفت که یک لوگوی ایده‌آل چیزی بالاتر از یک عکس یا نوشته است، لوگوی خوب، شخصیت کسب ‌و کار شما را نشان می‌ دهد. در واقع بیانگر این است که شما که هستید و چه کاری انجام می دهید؟

طراحی لوگو مناسب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما بسیار مهم و ضروری است و در این زمان که هر سازمان، شرکت و نهادی نیاز ضروری به وبسایت و حضور در شبکه های اجتماعی دارند نیاز به طراحی لوگو بیشتر از هر زمان دیگری احساس می شود.

[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”12 اصل طراحی لوگو حرفه ای” button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”25px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”22px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”22px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”18px”]

طراحی لوگو مانند هر تخصص دیگری، اصول خاصی را در ایجاد لوگو رعایت و دنبال می کند. در طراحی لوگو به همه عناصر مانند فرم ها، شکل ها، کاراکترها، رنگ ها و قالب توجه خاصی می شود. هریک از این عناصر مفهوم خاص خود را دارد و باعث می‌شود که مخاطب مفهوم لوگو را به راحتی درک نماید.

برای مثال لوگوی با قالب دایره ای با لوگوی با قالب زاویه دار هر کدام مفهوم متفاوتی را بیان می کنند. مفهوم لوگو با رنگ های سرد و لوگو با رنگ های گرم با هم کاملا متفاوت هستند.

احساسی که از دیدن لوگوی عمودی به مخاطب منتقل می شود نسبت به لوگوی افقی کاملاً متفاوت است؛ همینطور نوع فونت و سایز لوگو، میزان ضخامت در شکل ها و زوایای موجود در لوگو نیز در بر گیرنده پیام های متفاوتی هستند و احساس خاصی را در مخاطب بوجود می آورند.

به طور کلی اصول طراحی لوگو را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  1. لوگو باید ساده باشد.
  2. لوگو باید زیبا باشد که باعث جذب مخاطب شود.
  3. لوگو نباید پیچیده باشد چون لوگو به این‌ خاطر طراحی می‌شود که مخاطب به راحتی مفهموم اصلی برند شما را متوجه شود.
  4. طراحی لوگو باید متفاوت باشد یعنی از میان هزار لوگو موجود کاملا متفاوت باشد.
  5. لوگو باید قابلیت استفاده در ابزارهای مختلف تبلیغاتی را داشته باشد. باید کارایی، جذابیت و مؤثر بودن را نه تنها در تبلیغات چاپی مانند مجله، روزنامه، ست اداری، کاتالوگ و کارت ویزیت، بلکه باید در تبلیغات محیطی مانند بیلبورد، تابلو سر درب مغازه و مجموعه ها و همینطور در تبلیغات دیجیتالی مانند وب سایت، شبکه های مجازی، تیزرها و دیگر روش های تبلیغاتی با بهترین کیفیت را داشته باشد.
  6. لوگو باید با توجه به کسب و کار و هدفی که دنبال می کند طراحی شود و مخاطب با دیدن لوگو به راحتی مفهوم طراحی را متوجه شود.
  7. رنگ انتخاب شده در لوگو باید طبق اصول و هدف انتخاب شود چون رنگ لوگو از پایه‌های مهم در طراحی لوگو است.
  8. لوگو باید به شکلی طراحی شود که با یک بار دیدن در ذهن مخاطب بماند.
  9. لوگو باید با کیفیت باشد.
  10. لوگو باید با استاندارد های طراحی لوگو در هر دوره منطبق باشد.
  11. لوگو باید قابلیت تک رنگ شدن را داشته باشد.
  12. لوگو باید قابلیت کوچک شدن در ابعاد یک سانتی متر را دارا باشد.

در صورتی که شما هم قصد دارید از خدمات گرافیک و طراحی لوگو کسب و کارتان این 12 اصل به خوبی رعایت شده باشد می توانید از طراحان زبده و حرفه ای وب یار در این زمینه کمک بگیرید.

[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”انواع روش های طراحی لوگو کدامند؟” title_tag=”h2″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”28px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”24px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”24px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”20px”]

اینکه کدام یک از این چهار نوع طراحی لوگو مناسب است، به چند عامل بستگی دارد از جمله: وسعت کاری، منحصر به فرد بودن اسم، نوع شغل یا خدمات و سایر موارد از این دست می باشد.[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”قیمت طراحی لوگو” button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”25px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”22px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”22px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”18px”]نحوه تعیین قیمت طراحی لوگو به مواردی از جمله: تجربه و تخصص طراح، نوع طرح مورد نظر، تعداد ادیت کردن طرح و اینکه  مسلما هرچه شرکت بزرگ تر و شناخته شده تر نیاز به لوگو خاص و حرفه ای تر است.[/rb_sc_text][rb_sc_text title=”سخن پایانی:” title_tag=”h4″ button_url=”” show_divider=”” customize_align=”1″ module_alignment=”right” customize_size=”1″ subtitle_size=”16px” title_size=”22px” custom_title_color=”#3e4a59″ custom_subtitle_color=”#ffaf00″ custom_font_color_hover=”#ffaf00″ custom_font_list_markers=”#ffaf00″ divider_color=”#ffaf00″ customize_size_landscape=”1″ title_size_landscape=”18px” customize_size_portrait=”1″ title_size_portrait=”18px” customize_align_mobile=”1″ module_alignment_mobile=”center” customize_size_mobile=”1″ subtitle_size_mobile=”12px” title_size_mobile=”17px”]

در این نوشته تعریف لوگو، اصول طراحی لوگو و اینکه تفاوت آرم و لوگو چیست و اهمیت و کاربردهای لوگو و آرم را به صورت کلی بیان کردیم. به یاری احترامی که برای خودتان و تلاشتان قائل هستید با خلاصه ای از روند داشتن یک لوگو شیک در تجارتتان آشنا شدید. اگر شما هم خواستار طراحی لوگو برای بهتر دیده شدن برند و یا کسب و کار خود هستید، لازم نیست حتما فرم اخذ سفارش طراحی لوگو را همانند شرکت های سخت گیر در قوانین کامل پر کنید کافیست با مجموعه وب یار تماس بگیرید مشتاقانه منتظر مشاوره و طراحی لوگوی زیبا و پرکاربرد برای برند شما هستیم.

همچنین مجموعه وب یار علاوه بر کارهای طراحی لوگو و ست اداری در زمینه ی طراحی و سئوی سایت در استان اصفهان یکی از بهترین ها است. شما می توانید جهت سئو و بهینه سازی وب سایت خود با ما تماس بگیرید.

[/rb_sc_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1687692234821{padding-top: 50px !important;}”][rb_sc_button title=”مشاوره با وب یار” customize_align=”1″ aligning=”center” btn_size=”medium” btn_style=”custom” btn_font_color=”#ffffff” btn_font_color_hover=”#3e4a59″ btn_bg_color=”#ffaf00″ btn_bg_color_hover=”#ffffff” btn_border_color=”#ffaf00″ btn_border_color_hover=”#ffaf00″ url=”https://webyar.net/logo-design/”][/vc_column][/vc_row]

پست های مرتبط


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *