5 روش افزایش درآمد با دیجیتال مارکتینگ

نویسنده ۹ خرداد

چند برابر کردن مشتریان و افزایش درآمد با دیجیتال مارکتینگ

یک کارگاه تولیدی لباس داشتم، که چندین خانواده از آن نون می‌خوردند. با ورود اجناس چینی و قبضه شدن بازار توسط این اجناس دیگر لباس‌های با کیفیت تولیدی ما، بازاری برای فروش نداشت و روز به روز وضعیت درآمد کارگاه بدتر می‌شد.

به طوری که حقوق کارگران را با دیرکرد پرداخت می‌کردم و چک‌هایی که برای خرید پارچه داده بودم پشت سر هم برگشت می‌خورد. مجبور شدم علی رغم میل باطنیم یک سری از کارگران را تعدیل کنم. اما فقط به این مورد ختم نشد در عرض چند ماه کارگاه روبه نیمه تعطیلی رفت.

بسیار آزرده خاطر و ناراحت بودم که سال‌ها تلاشم در این زمینه به شکست منجر شده بود. باید چاره‌ای می‌اندیشیدم تا بتوانم خود را از این مخمصه نجات دهم. تصمیم گرفتم برای رونق کارگاهم به دنبال پیدا کردن مشتریان جدید و بازار هدف جدیدی باشم تنهایی قادر به این کار نبودم.

زیرا نمی‌توانستم به تنهایی مسئولیت تمامی کارها را برعهده بگیرم و تخصصی در این زمینه نداشتم. با جستجویی که در گوگل کردم با مجموعه دیجیتال مارکتینگ وب یار آشنا شدم. با این که زیاد به تبلیغات اینترنتی و چیزهای مدرن باوری نداشتم اما در جلسه مشاوره‌ رایگان کلاً نگاهم به این موضوع عوض شد و فهمیدم که چه درآمدهایی می توانستم داشته باشم ولی از آن‌ها بی‌خبر بودم.

راهکارها و بازاریابی دیجیتالی که برای من انجام دادند تحولی در کسب و کارم به وجود آورد. توانستم چک‌های کارگاه را سر موعد پرداخت کنم و کارگران را دوباره به کارگاه بازگردانم. با این که مسیر سختی را طی کردم و روزهای پر تلاطمی داشتم اما به لطف خدا وضعیت کارگاه روز به روز بهتر شد و توانستم به روز‌های اوج برگردم.

این‌ صحبت‌ یکی از مشتریان شرکت دیجیتال مارکتینگ اصفهان وب یار است که بعد از 10 ماه آشنایی با مجموعه و انجام تمام مراحل دیجیتال مارکتینگ از ما  خواسته بود که نظر قلبی خودش را با بقیه مشتریان سنتی که در این باره چیزی نمی‌دانند و با ما آشنا شدند درمیان بگذاریم تا به توسعه و رونق کسب و کارشان منجر شود و از طریق دیجیتال مارکتینگ به مشتریان جدید و جامعه هدف جدید دست یابند.

شاید شما هم به عنوان صاحب کسب و کار در ذهنتان با سوالاتی مواجه شده باشید که قبل از شروع همکاری‌مان به دنبال پاسخی برای آن‌ها باشید. مثلا:

  1. مفهوم دیجیتال مارکتینگ دقیقاً چیست؟ و چه کاربردی دارد؟
  2. دیجیتال مارکتینگ چطور به کسب و کارها کمک می‌کند؟
  3. آیا استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک هم مفید است؟
  4. آیا آژانس دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها در تمام صنایع کمک می‌کند؟
  5. هزینه‌ها در دیجیتال مارکتینگ چقدر است؟

دیجیتال مارکتینگ یکی از شاخه های بازاریابی در دنیای امروز به حساب می‌آید که برای کسب و کارها باعث افزایش فروش و بهبود دسترسی مشتریان می‌شود.

خدمات دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها چه مزایایی دارد؟

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها کمک کرده تا با استفاده از خدمات بازاریابی آنلاین بتوانند به رشد و توسعه کسب و کار خود کمک شایانی کنند. این مزایا شامل موارد زیر هستند:

آیا استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک هم مفید است؟

بله، اگر شما صاحب کسب و کار کوچکی هستید به راحتی می توانید با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ به مشتریان جدیدی دست یافته و فروش چند برابری داشته باشید.

با استفاده از افزایش درآمد با دیجیتال مارکتینگ و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای بازاریابی نوینی که به شما ارائه می شود مانند: طراحی سایت، بازاریابی محتوایی، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهینه سازی و سئو سایت برای موتورهای جستجو، تبلیغات آنلاین و… با راهکارهای کارآمدی که شرکت دیجیتال مارکتینگ وب یار در اختیار شما قرار می‌دهد می توانید مشتریان جدیدی جذب کرده و افزایش فروش داشته باشید و رفته رفته با رقبای بزرگتر خود در بازار رقابت کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

آیا افزایش درآمد با دیجیتال مارکتینگ و آژانس دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها در تمام صنایع کمک می‌کند؟

بله، تکنیک های کارآمدی که در آژانس دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود برای تمامی صنایع کاربرد دارد. زیرا این روش ها به ارتقاء شناخت برند، جذب مشتریان جدید، افزایش فروش، برقراری ارتباط موثر با مشتریان هدف به کار می رود. امروزه استفاده از دنیای دیجیتال برای مردم امری اجتناب ناپذیر است. بنابراین بکارگیری از این تکنیک ها برای تمامی صنایع بسیار موثر می باشد.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ شامل دو گروه هستند:

سخن آخر

در این مطلب به سوالاتی پاسخ داده شد که: چگونه به واسطه دیجیتال مارکتینگ درآمد و مشتریانم را چند برابر کنم؟ شما از طریق دیجیتال مارکتینگ می توانید کسب و کارتان را توسعه دهید و به مشتریان و جامعه هدف جدیدی دست یابید.

خدمات دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها چه مزایایی دارد؟ شما با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ می توانید به  شناخته شدن برند، بهینه سازی بودجه تبلیغات، افزایش دسترسی مشتریان و… دست یابید.

آیا استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک هم مفید است؟ بله، شما با استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ به مشتریان جدیدی دست یافته و فروش چند برابری خواهید داشت که باعث توسعه و رونق کسب و کار شما می شود .

آیا جلسات مشاوره به افزایش درآمد با دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها منجر می گردد؟ بله، تکنیک های کارآمدی که به شما در آژانس دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود برای تمامی صنایع کاربرد دارد. زیرا  این روش ها به ارتقاء شناخت برند، جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و برقراری ارتباط موثر با مشتریان هدف شما به کار می رود.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ شامل دو گروه هستند: گروه اول: آژانس‌های تخصصی که خدمات محدودی دارند، گروه دوم: آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ که از دانش و تجربه بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال برخوردار هستند.

اگر در مورد مشکلات کسب و کارتان به دنبال راهکار کارآمدی می‌گردید فقط کافی است یک جلسه مشاوره رایگان با ما داشته باشید تا با تحولی که در کسب و کارتان ایجاد می‌کنید به پول، سود و رشد دلخواه‌تان دست یابید.

مشاوره با وب یار

پست های مرتبط

مشاوره و آموزش دیجیتال مارکتینگ ۲۶ فروردین

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان ، طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ دو مقوله مجزا  است، که برای رشد و موفقیت کسب و کارهای آنلاین هر…

ادامه مطلب
آموزش دیجیتال مارکتینگ برای برنامه نویسی و تبلیغات ۲۷ آبان

آموزش دیجیتال مارکتینگ برای برنامه نویسی و تبلیغات

اگر به تازگی شروع به کار کرده باشید و یا چه در حال حاضر تجربه ای دارید، ما دوره های مختلف آموزش دیجیتال مارکتینگ برای…

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *