بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان

نویسنده ۲۰ اسفند

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان مسیر را برای رسیدن به یک وب سایت تجارت الکترونیک هموار کرده است. با استفاده از این قالب ها به راحتی می توانید اقدام به راه اندازی استارتاپ ها با کمترین زمان و هزینه کنید. با توجه به این مسئله در این مقاله از وب یار تصمیم داریم تا شما را بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان آشنا کنیم.

1.   قالب Vegefoods

Vegefoods یکی از بهترین بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان تجارت الکترونیک است. شما با استفاده از این قالب می توانید یک وب سایت ایده ال و جدیدی برای کسب و کار خود طراحی کنید. این قالب، چیدمان بسیار مناسبی دارد که به راحتی می توانید ساختار آن را به سلیقه خودتان تغییر دهید. از دیگر ویژگی های این قالب می توان به وجود دکمه های فراخوان، منوی کشویی، بارگذاری محتوا، لغزنده و پیمایش چسبنده اشاره کرد. در ضمن در این قالب از توصیفات و نماد های رسانه های اجتماعی، اشتراک خبرنامه، دکمه بالای صفحه و … را می توانید دریافت کنید.

2.   قالب FreshCart

FreshCart  یک قالب مواد غذایی HTML است. در واقع می توان گفت که این قالب فروشگاهی چند منظوره است مانند: خواربار فروشی ها، فروشگاه های آنلاین محصولات، فروشگاه های ارگانیک، فروشگاه های بزرگ، سوپرمارکت ها طراحی شده است.

3.   قالب Organia

قالب Organia فروشگاهی وردپرسی دارای طراحی زیبا، خاص و حرفه ای است. این قالب مواد غذایی بوت استرپ رایگان با عملکرد فوق العاده بالا، آیکون های رسانه های اجتماعی، فرم تماس کاربردی، اسلاید های محصول، نقشه های گوگل، طرح بندی صفحه های جلویی و داخلی است، لذا با توجه به برند می توانید قالب Organia را تنظیم و تغییر دهید. این قالب یکی از ایده آل ترین جایگزینی ها برای فروشگاه آنلاین مواد غذایی است.

4.   قالب Fresh Shop

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان Fresh Shop که دارای فونت بسیار خوبی است یک قالب آماده که مناسب طراحان سایت و وبمسترها می باشد. از این نوع قالب می توانید متن و رنگ را به راحتی تغییر دهید همچنین پروژه ها و سایت های فروشگاهی را به آسانی طراحی کنید.

 قالب Fresh Shop یک قالب ریسپانسیو و فانتزی است که می توانید با طرح و رنگ بندی های مختلفی که دارد حس خوبی را به مخاطبان خود انتقال دهید. از مهمترین مزیت های قالب وردپرسی Fresh Shop سبک و کم حجم بودن آن است که نقش بسزایی در بارگذاری سایت های فروشگاهی دارد.

5.   قالب Biolife

یکی از کاملترین و بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان برای سوپرمارکت های اینترنتی میوه، مواد غذایی و سایر محصولات ارگانیک است. از مزیت های قالب فروشگاهی Biolife این است که شما می توانید پیشرفته ترین فروشگاه ها را به صورت آنلاین و آفلاین در اختیار داشته باشید و با طراحی های جذاب، بهینه سازی و کدنویسی استاندارد به سرعت کسب و کار خود را توسعه دهید.

6.   قالب Food Store

قالب فروشگاه مواد غذایی و رستوران وردپرس Food Store است. با استفاده از این قالب وردپرسی می توانید مواد غذایی از جمله: میوه ها، سبزیجات و محصولات ارگانیک و … را به صورت آنلاین به فروش برسانیم. در ضمن این قالب مطابق با قالب WooCommerce طراحی شده است. از ویژگی های این قالب می توان به: نمایش سریع محصول، طرح های رنگی نامحدود، ویجت های سفارشی، مگامنو RevoSlider با سبک های ستون چندگانه، ویجت پیشرفته و سایر موارد دیگر اشاره کرد.

با کمک پلاگین صفحه ساز می توان سر صفحه، پاورقی و صفحه اصلی را به راحتی سفارش سازی کرد همچنین با اضافه کردن عناصر بر روی آن کلیک کرد و با کشیدن یا رها کردن عناصر را جابجا کرد.

7.   قالب  Food Delivery

در حال حاضر بیشتر افراد با توجه به مشغله های کاری متعددی که دارند مجبورند غذاهای آماده مصرف کنند. با توجه به اینکه غذاهای آماده یا فست فود ها به سرعت آماده می شوند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از روش های تحقق بخشیدن به این هدف که سفارش غذا به صورت آنلاین و دریافت آن در محل کار یا منزل است، بر همین اساس اغلب رستوران ها و فست فودها به ارائه خدمات خود به صورت اینترنتی روی آورده اند. با استفاده از قالب HTML Food Delivery با طراحی زیبا، جذاب بخش ها و صفحات متعددی را به شما در طراحی وب سایت رستوران تان کمک می کند.

8. Freshio قالب‌ فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان

یکی از بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان، قالب Freshio بسیار حرفه ای، شیک و دارای ریسپانسیو است. با کمک این قالب وردپرسی می توانید هر وب سایت مرتبط با محصولات ارگانیک، خواروبارفروشی ها، سوپرمارکت ها و … را طراحی کنید.

قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان

پوسته فرشیو بسیار منحصر به فرد است و دارای 8 صفحه نخست از پیش طراحی شده برای آسان تر شدن کار شما است که می توانید با یک کلیک به هر کدام از آنها دستیابید. قالب وردپرسی Freshio به راحتی در هر دستگاه و مرورگری قابل استفاده است. این قالب برای سئو، سرعت صفحه بهینه شده است تا از این طریق نرخ تبدیل را بالا ببرید. این قالب فروشگاهی توسط صفحه ساز محبوب المنتور طراحی شده است بدون اینکه نیاز به مهارت برنامه نویسی داشته باشید.

در صورتی که قصد دارید یک وبسایت فروشگاهی راه اندازی کنید در بستر اینترنت فعالیت کنید توصیه می کنیم حتما از این قالب حرفه ای، کاربردی و جذاب استفاده کنید.

کلام آخر

شرکت وب یار در اصفهان خدمات تخصصی و حرفه ای اعم از طراحی وب سایت، بهینه سازی و سئو سایت، طراحی اپلیکیشن و سامانه، خدمات گرافیکی (طراحی لوگو و ست اداری) همچنین سفارش تولید محتوا را ارائه می دهد. اکنون با 8 مورد از بهترین قالب‌ های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان آشنا شدید. در صورتی که شما قالب های دیگری در این زمینه می شناسید خوشحال می شویم با ما به اشتراک بگذارید. 

پست های مرتبط

چطور طراح سایت شویم؟ ۱ اردیبهشت

چطور طراح سایت شویم؟

اگر به دنبال این هستید که چطور طراح سایت شویم؟ و برای مهارت در این رشته علاقه مند و به عنوان شغل آینده تمایل دارید…

ادامه مطلب
منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان ۱۱ فروردین

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان علاوه بر اینکه در همه جا حضور دارد در چند سال اخیر نیز بسیار قدرتمند عمل کرده است، از…

ادامه مطلب
بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان ۱۰ بهمن

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان یک استراتژی ایده آل برای تبلیغ کسب و کارها در این حوزه است. از مهم ترین ویژگی هایی که…

ادامه مطلب
دیباگر (خطایاب) برای PHP ۳۰ دی

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP از جمله مواردی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. با توجه به اینکه در بعضی از…

ادامه مطلب
قالب های پنل مدیریت فروشگاهی ۲۵ دی

بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان

در حال حاضر طراحی وب سایت یکی از نیازهای اصلی برای هر فروشگاهی است، از این رو در این مقاله قصد داریم تا به شما…

ادامه مطلب
افزونه حمل و نقل ووکامرس ۱۶ دی

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس و 10 افزونه وردپرس

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس یکی از ضروری ترین و مهم ترین خریدهای آنلاین، حمل و نقل می باشد. در صورتی که با استفاده…

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *