بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان

نویسنده ۱۰ بهمن

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان یک استراتژی ایده آل برای تبلیغ کسب و کارها در این حوزه است. از مهم ترین ویژگی هایی که می توانید برای وب سایت خود اعمال کنید دادن اطلاعاتی درباره خدمات و محصولات تان است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان بپردازیم.

برای داشتن یک وب سایت تناسب اندام موفق لازم است که یک رابط کاربری خوب طراحی شده و کاربردی داشته باشید. منظور این است که ویژگی های وب سایت  بایستی به سهولت قابل بهره برداری باشد، در ضمن وب سایت باید اطلاعات مورد نیاز کاربران را به شکل سازمان یافته و مفید در دسترس کاربران قرار دهد.

با توجه به ویژگی های مطرح شده، وب سایت تناسب اندام می تواند به کاربران کمک کند تا به صورت اثربخش به اهداف تناسب اندام خود دستیابند.

از دیگر ویژگی هایی که می توانید برای وبسایت تناسب اندام خود در نظر بگیرید اعم از وبلاگ، تقویم رویدادها و گالری تصاویر، منطقه عضویت می باشد.

  1. وبلاگ یکی از روش های موثر برای اشتراک گذاشتن افکار و تجربیات خود با افرادی است که به تناسب اندام علاقمند هستند، در ضمن برای ارئه اطلاعات با ارزش درباره تمرینات و نکات رژیم غذایی است.
  2. یک تقویم رویداد نیز می تواند به شما کمک کند تا بتوانید رویدادهای تناسب اندام آینده را که قصد دارید در آنها شرکت کنید پیگیری نماید.
  3. از یک گالری برای نمایش تصاویر و ویدیوها از تمرینات مختلف و نکات رژیم غذایی می توان استفاده کرد.
  4. در نتیجه منطقه عضویت این امکان را برای افراد فراهم می کنند تا به سمت وب سایت شما هدایت شوند تا همه منابع موجود را در اختیار بگیرند.
بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان

نحوه انتخاب یک قالب HTML رایگان تناسب اندام

بیشتر قالب های HTML تناسب اندام به شکل آنلاین قابل دسترس است. چند نکته مهم در نحوه انتخاب بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید:

20 تا از بهترین قالب های وب سایت تناسب اندام html 

1. قالب HTML فیت  And Spa Fit

قالب وب پاسخگو Fit And Spa یک گزینه مناسب برای افرادی که به دنبال یک قالب وب مدرن و واکنش گرا هستند. این الگو به شکلی طراحی شده است که استفاده و سفارشی کردن آن بسیار ساده و آسان است آن را برای هر کسب و کار تناسب اندام یا اسپا مناسب است. با ساخت وب سایت مدرن با امکانات فراوان، این قالب به وب سایت شما کمک می کند تا از رقبای خود متمایزتر باشید.

2. قالب رایگان Shape سایت ورزشکاری

یک الگوی بسیار خوب برای قالب وب سایت تناسب اندام Shape است. این قالب HTML کاملا رایگان است و از جدیدترین فناوری استفاده می کند کار کردن با این قالب بسیار راحت است.

3. قالب سایت ورزشکاران zYoung

قالب Zyoung برای طراحی وب سایت های تناسب اندام استفاده می شود. این قالب دارای فونت های جدید و طراحی بسیار تمیزی دارد، از این رو برای طرحی وبلاگ های حرفه ای تناسب اندام، رژیم غذایی و سلامتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

4. قالب لندینگ پیج فیتنس GYM

قالب GYM یک انتخاب عالی برای صفحه فرود وب سایت است. این قالب در عین سادگی و آسانی دارای چندین گزینه سفارشی سازی است با افزودن عکس و نوشته های خود از محتواهای ارائه شده برای شروع استفاده نماید. این قالب برای دانلود و استفاده رایگان می باشد.

5.قالب تناسب اندام بوت استرپ  Gogym

Gogym یک قالب HTML تناسب اندام است. این قالب ویژگی های بسیاری از جمله: پنل تنظیمات، پس زمینه سفارشی و سایر موارد دیگر دارد.

6.قالب رایگان فیتنس Fitness In

قالب چند منظوره برای تناسب اندام تحت عنوان Fitness In است. این قالب طراحی بسیار زیبا و حرفه ای دارد و برای هر کسب و کاری بسیار کاربردی است. در ضمن این قالب دارای ویژگی های سئو داخلی را دارا می باشد و از این رو می تواند رتبه وب سایت شما را در موتورهای جستجو ارتقاء دهد.

7. قالب HTML رایگان سایت بدن سازی Gutim

اگر دوست دارید که قالب Bootstrap را برای وب سایت تناسب اندام خود تهیه کنید باید گفت که Bootstrap یک قالبی است که مناسب برای مربیان شخصی، سالن های بدنسازی، مراکز تناسب اندام و … .

8.قالب رایگان باشگاه بدن سازی Selfit

قالب HTML Selfit یک قالب رایگان تناسب اندام خوب است که قادر است یک وب سایت را با تمامی ویژگی ها برای نشان دادن وسایل و تجهیزات ورزشی راه اندازی کند. این قالب طراحی بسیار ساده و راحتی دارد، به همین دلیل در هر دستگاهی خیلی خوب به نظر می رسد شما می توانید مطابق با برند باشگاه خود سبک و رنگ بندی قالب وب سایت تان را انتخاب کنید.

9. قالب Zacson HTML فیتنس

اگر مربی ورزش هستید و قصد راه اندازی یک وب سایت در این زمینه را دارید به شما توصیه می کنم که از قالب  رایگان Zacson استفاده کنید این قالب بسیار حرفه ای است و در عین حال طراحی بسیار جذابی دارد.

10.  قالب رایگان تناسب اندام PROFIT

PROFIT یک قالب HTML5 مناسب برای کسب و کارهایی مانند باشگاه ها و تناسب اندام است. این قالب به دلیل طراحی مدرن و زیبایی که دارد برای تبلیغ کسب و کار شما به مخاطبان بسیار عالی است. قالب PROFIT همه ویژگی های یک وب سایت یا صفحه فرود حرفه ای را دارد.

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان

11.  قالب رایگان Pro Fitness Center

html5 Pro Fitness Center از بهترین قالب های رایگان تناسب اندام است. از ویژگی های منحصر به فرد این قالب حضور آنلاین موفق است که کار کردن با آن بسیار ساده و آسان است و براساس نیازهای شخص قابل سفارش سازی است.

12.  قالب رایگان فیتنس Ahana

قالب HTML Ahana مناسب برای وب سایت های تناسب اندام و پاسخگو است. از ویژگی های این قالب ویجت های سفارشی برای نشان دادن برنامه ها و کلاس ها، هدر با عرض کامل و سایر موارد دیگر می باشد.

13.  قالب رایگان Misfit Fitness HTML

در صورتی که می خواهید یک وب سایت تناسب اندام با عملکرد آسان و قابل تنظیم داشته باشید به شما قالب HTML Misfit را معرفی می کنم که طراحی بسیار تمیز و حرفه ای را به شما ارائه می کند.

14.  قالب فیتنس  Evolve

یک قالب تناسب اندام پاسخگو، مدرن و اخلاقی با قالب HTML چیزی جز Evolve نیست. این قالب HTML با استفاده از ابزار و ویژگی هایی که دارد به رشد و پیشرفت کسب و کار شما کمک می کند. در ضمن این امکان را برای شما فراهم می کند تا با الگوی طراحی زیبا و تمیز بتوانید اقدام به طراحی ریسپانسیو کنید در این صورت سایت شما در تمامی دستگاه ها قابل رویت است اهمیتی ندارد که مشتریان شما از چه دستگاهی استفاده می کنند.

15.  قالب رایگان Fitness Freak

قالب تناسب اندام Fitness Freak یکی از بهترین قالب های تناسب اندام است، زیرا این قالب طراحی بسیار مناسبی دارد و می تواند وب سایت شما بسیار حرفه ای و زیبا جلوه دهد.

16.  قالب رایگان تناسب اندام  Yogalax

قالب واکنش گرا Html Yogalax  گزینه مناسبی برای افرادی که قصد طراحی یا گسترش کسب و کار تناسب اندام خود را دارند خوب است. در عین ساده بودن قالب، طراحی بی نظیر و حرفه ای دارد.

17.  قالب سایت ورزشکاران Energym

Energym  به منظور فراهم کردن یک حضور آنلاین موفق راه اندازی شده است. با استفاده از این قالب واکنش گرا که در هر دستگاهی قابل استفاده است.

18.  قالب رایگان  BBB – Fitness HTML Template

برای داشتن قالبی که به شما در برنامه های تمرینی آنلاین یا وب سایت تناسب اندام تان کمک کند قالب BBB پیشنهاد می شود. این قالب از دو ستون، دارای فونت های قابل تنظیم و یک سرصفحه و پاورقی تشکیل شده است. با افزودن تصاویر و فیلم های خود به سایت از قالب رایگان BBB جهت بالا بردن اهداف تناسب اندام شخصی خود بهره بگیرید.

18.  قالب وب سایت تناسب اندام  FitnessClub

در صورتی که قصد طراحی یک قالب وب سایت تناسب اندام را دارید قالب Fitnessclub را به شما توصیه می کنیم، چرا که این قالب تمامی ویژگی هایی را که یک وب سایت حرفه ای از فونت گرفته تا رنگ سفارشی را دارد.

19.  قالب رایگان تناسب اندام  Health

قالب HTML تناسب اندام Health انتخابی ایده آل برای شما است می توانید با استفاده از این قالب نوع طرح بندی متفاوت و بیش از 1000 طرح مختلف صفحه طراحی کنید.

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان

کلام آخر

امیدوارم توانسته باشم تا بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان را برای طراحی سایت ورزشی به شما معرفی کنم. اگر سوالی درباره هر کدام از قالب ها دارید حتما در بخش دیدگاه ها از ما بپرسید تا در اسرع وقت کارشناسان وب یار پاسخ دهند.

پست های مرتبط

چطور طراح سایت شویم؟ ۱ اردیبهشت

چطور طراح سایت شویم؟

اگر به دنبال این هستید که چطور طراح سایت شویم؟ و برای مهارت در این رشته علاقه مند و به عنوان شغل آینده تمایل دارید…

ادامه مطلب
منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان ۱۱ فروردین

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان علاوه بر اینکه در همه جا حضور دارد در چند سال اخیر نیز بسیار قدرتمند عمل کرده است، از…

ادامه مطلب
قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان ۲۰ اسفند

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان مسیر را برای رسیدن به یک وب سایت تجارت الکترونیک هموار کرده است. با استفاده از…

ادامه مطلب
دیباگر (خطایاب) برای PHP ۳۰ دی

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP از جمله مواردی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. با توجه به اینکه در بعضی از…

ادامه مطلب
قالب های پنل مدیریت فروشگاهی ۲۵ دی

بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان

در حال حاضر طراحی وب سایت یکی از نیازهای اصلی برای هر فروشگاهی است، از این رو در این مقاله قصد داریم تا به شما…

ادامه مطلب
افزونه حمل و نقل ووکامرس ۱۶ دی

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس و 10 افزونه وردپرس

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس یکی از ضروری ترین و مهم ترین خریدهای آنلاین، حمل و نقل می باشد. در صورتی که با استفاده…

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *