چگونه در وردپرس پاپ بسازیم؟

نویسنده ۱۸ آبان

آموزش ساخت پاپ آپ در وردپرس یکی از ایده های شگفت انگیز و موثر برای کسب و کارهای کوچک و مبتدی است. با قرار دادن فرم تماس علاوه بر صفحه تماس با ما، یک پنجره باز می شود و در صفحه اصلی سایت قرار می دهند. به این دلیل این کار را انجام می دهند که کاربران بدون رفتن به صفحه ای که در آن قرار دارند اطلاعات ایمیل خود را در سیستم شما ثبت کنند و با پیگیری های شما با گذشت زمان تبدیل به کاربران وفادار شوند.

آنچه در این مطلب می خوانید:

  1. آموزش ساخت پاپ آپ در وردپرس
  2. 8 مزیت فوق العاده ساخت پنجره پاپ آپ
  3. موارد استفاده پاپ اپ در وردپرس
  4. مهمترین نکات در نحوه ساخت پاپ اپ در wordpress

آموزش ساخت پاپ آپ در وردپرس

آموزش ساخت پاپ آپ در وردپرس با استفاده از دو افزونه popup builder و افزونه Pop-up Makerانجام می شود. در ادامه در مورد آموزش ساخت پاپ در وردپرس با این دو افزونه می پردازیم.

آموزش ساخت پاپ آپ در وردپرس با افزونه Popup Builder

ساخت پاپ در وردپرس با افزونه Popup Builder یکی از پلاگین های رایگان است که برای ساخت پاپ آپ در وردپرس است. این افزونه این قابلیت را دارد که به شکل تصویر ایجاد می کند.

آموزش ساخت پاپ با افزونه  Pop-up Maker

در ابتدا افزونه های WPForms و pop-up maker را دانلود و نصب کنید.

ایجاد یک فرم تماس ساده

در این مرحله یک فرم تماس ساده در پاپ برای مشتریان بگذارید تا ثبت نام کنند.

با ایجاد یک فرم تماس از انجام دادن این مرحله صرف نظر کنید.

برای ایجاد فرم تماس خود بر روی گزینه WPForms »Add New کلیک کنید. سپس الگویی را انتخاب کنید. از یک فرم تماس ساده استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش دهید، زیرا مردم تمایلی به تکمیل کردن فرم های پیچیده ندارند.

فرم تماس شما می توان شامل مواردی اعم از: نام کوچک، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی، بخش نظرات باشد. سپس فیلدهای اضافی را که می خواهید از سمت چپ به پنجره درک کنید. سپس با کلیک بر روی آن و انتخاب کردن نماد سطل زباله قرمز از سمت راست ظاهر شود و فیلد موردنظر را حذف کنید.

بعد از ایجاد کردن فرم تماس خود برای ذخیره سازی تغییرات باید روی گزینه ذخیره کلیک کرده در این صورت فرم تماس شما آماده است.

ساخت پنجره پاپ آپ در Popup Maker

برای ساخت پاپ در وردپرس با افزونه Popup Maker در بخش پیشخوان وردپرس بر روی گزینه Popup Maker »Add Popup کلیک کرده تا صفحه ویرایش پنجره برایتان باز شود. برای ویرایش این بخش باید یک اسم برای پاپ آپ خود انتخاب کنید. سپس بر روی صفحه نمایش اختیاری عنوان کلیک کنید تا بازدیدکنندگان این عنوان نمایش اختیاری را مشاهده نمایند.

در این مرحله فرم خود را در پنجره بازشو وارد کنید. هنگام انتخاب فرم باید روی گزینه افزودن فرم بزنید. صفحه ای تحت عنوان Insert Form باز خواهد شد. در این صفحه باید فرم موردنظر خود را برای پاپ آپ وارد کنید. بعد از اینکه فرم را انتخاب کردید بر روی گزینه افزودن فرم کلیک کنید، سپس آن را به پنجره بازشو اضافه نماید. در این بخش یک کد کوتاه و خلاصه شده ای ظاهر می شود که انتخاب می کند که پاپ آپ چه فرمی را انتخاب کند. در این بخش کار ساخت پاپ در وردپرس به پایان میرسد.

8 مزیت فوق العاده ساخت پنجره پاپ آپ

مهمترین مزایای ساخت پنجره پاپ آپ عبارت است از:

  1. سوال جواب
  2. مشترکین ایمیل
  3. سنجش رفتار کاربران
  4. دنبال کردن رسانه های اجتماعی
  5. تبلیغ تخفیف ها و پیشنهادات جذاب
  6. فرم های تماس

موارد استفاده پاپ اپ در وردپرس

ساخت پاپ اپ در وردپرس برای موارد زیر کاربرد دارد:

مهمترین نکات در نحوه ساخت پاپ اپ در wordpress

کلام آخر

در این مطلب به آموزش ساخت پاپ آپ در وردپرس پرداختیم. اگر تمایل دارید که آموزش ساخت افزونه پاپ اپ با المنتور را یاد بگیرید تنها کافیست با کارشناسان وب یار تماس بگیرید. در ضمن این مجموعه خدمات تخصصی و حرفه ای اعم از سئو و بهینه سازی سایت، طراحی وب سایت را توسط کارشناسان مجرب و با تجربه ارائه می دهد.

پست های مرتبط

چطور طراح سایت شویم؟ ۱ اردیبهشت

چطور طراح سایت شویم؟

اگر به دنبال این هستید که چطور طراح سایت شویم؟ و برای مهارت در این رشته علاقه مند و به عنوان شغل آینده تمایل دارید…

ادامه مطلب
منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان ۱۱ فروردین

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان علاوه بر اینکه در همه جا حضور دارد در چند سال اخیر نیز بسیار قدرتمند عمل کرده است، از…

ادامه مطلب
قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان ۲۰ اسفند

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان مسیر را برای رسیدن به یک وب سایت تجارت الکترونیک هموار کرده است. با استفاده از…

ادامه مطلب
بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان ۱۰ بهمن

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان یک استراتژی ایده آل برای تبلیغ کسب و کارها در این حوزه است. از مهم ترین ویژگی هایی که…

ادامه مطلب
دیباگر (خطایاب) برای PHP ۳۰ دی

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP از جمله مواردی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. با توجه به اینکه در بعضی از…

ادامه مطلب
قالب های پنل مدیریت فروشگاهی ۲۵ دی

بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان

در حال حاضر طراحی وب سایت یکی از نیازهای اصلی برای هر فروشگاهی است، از این رو در این مقاله قصد داریم تا به شما…

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *