بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس و 10 افزونه وردپرس

نویسنده ۱۶ دی

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس یکی از ضروری ترین و مهم ترین خریدهای آنلاین، حمل و نقل می باشد. در صورتی که با استفاده از ووکامرس اقدام به حمل و نقل درون سایت خود می کنید بایستی بهترین افزونه حمل و نقل این پلاگین را بشناسید.

با توجه به نمونه های مختلف افزونه های حمل و نقل این احتمال وجود دارد که یک افزونه تمامی نیازهای شما را به خوبی برطرف نکند، لذا با توجه به اینکه یک افزونه تمامی نیازهای سایت شما را برآورده نمی کند. اگر برای محصولات خود مدت زمان تحویل متفاوت، بودجه حمل و نقل گوناگون و مدل های تحویل مختلفی را در نظر گرفته اید. چنانچه تمایل دارید بخش حمل و نقل سایت شما حاوی عناصری باشد که مشتریان به آن نیاز دارند بایستی کمی زمان بگذارید، سپس با بررسی افزونه های مختلف می توانید بهترین گزینه را انتخاب نماید. در ادامه قصد داریم تا شما را با بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس آشنا کنیم.

افزونه حمل و نقل ووکامرس

افزونه های متعددی در حوزه حمل و نقل ووکامرس جهت بهبود وب سایت در دسترس می باشند. با استفاده از افزونه حمل و نقل ووکامرس می توانید عملکرد وبسایت را افزایش دهید.

افزونه yith product shipping for woocommerce

یکی از بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس برای سایت های وردپرس افزونه yith است. با استفاده از افزونه yith میتوانید در کوتاه ترین مدت زمان زیر 3 دقیقه هزینه های حمل و نقل محصولات مختلف را در سایت وردپرس خود مشخص کنید. در صورتی که نیاز داشته باشید تا برای هر محصولی، هزینه حمل و نقل خاصی را در نظر بگیرید، پیشنهاد می کنیم که از این افزونه در سایت خود بهره بگیرید. با توجه به قالب افزونه yith product shipping for woocommerce می توانید هزینه حمل و نقل محصولات مختلف را مشخص کنید. برخی از معیارهای مهم عبارت است از:

  1. قیمت محصول
  2. وزن
  3. تعداد
  4. نوع محصول
  5. برچسب
  6. موقعیت جغرافیایی مقصد
  7. نوع کاربر سفارش‌دهنده محصول

در حال حاضر این افزونه فارسی سازی شده است، از این رو رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و می توانید خیلی سریع بر روی آن تسلط پیدا کنید. قابل توجه است که با افزونه چند زبانه WPML به خوبی سازگار است. این افزونه بعد از نصب به عنوان یکی از زیرشاخه های افزونه ووکامرس قابل دسترسی است.

افزونه مسیر

برخی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین معتقد هستند که افزونه مسیر بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس محسوب می شود. شما برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نیاز دارید تا هزینه های ارسال محصول را محاسبه کنید. با استفاده از این افزونه به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. بهترین افزونه حمل و نقل مسیر شامل:

·       رصد کردن پیک ها از طریق مدیر سایت از روی نقشه در پنل ادمین

·       دیدن پیک توسط مشتریان از روی نقشه

·       محاسبه هزینه حمل و نقل محصولات در صفحه اختصاصی آن

·       کنترل و تنظیم نمودن شرایط متفاوت برای دسته بندی محصولات

·       قابلیت جستجو هوشمند مرسولات ارسال شده

·       شرط گذاری جهت ارسال محصولات مطابق با مناطق 22 گانه تهران

·       قابلیت دریافت هوشمند کد پستی طبق موقعیت مشخص شده بر روی نقشه

افزونه مسیر با تمامی افزونه های وردپرسی و سایر سرویس های آنلاین حمل و نقل به طور کامل سازگار است، از همین رو با نصب این افزونه فارسی به راحتی قادر خواهید بود صفر تا صد روند اندازه گیری هزینه  ارسال محصولات مختلف را به خوبی مدیریت و سازماندهی کنید.

افزونه نسیم

ممکن است تا حدی برایتان تعجب آور باشد که گاهی برخی از مشتریان، به دلیل هزینه های ارسال محصولات از خرید اینترنتی منصرف می شوند. در ضمن این احتمال وجود دارد که شرایط به گونه ای باشد که در مدت زمان ارسال محصول در منزل حضور نداشته باشند. شما به عنوان یک مدیر کسب و کار آنلاین نباید به دلیل مشکلاتی از این دست مشتریان خود را از دست بدهید. در صورتی که علاوه بر سایت اینترنتی خود فروشگاه یا دفتر کار حضوری نیز دارید می توانید قابلیت دریافت حضوری محصولات را برای مشتریان خود فراهم کنید. در افزونه نسیم سه شیوه پرداخت برای مشتریان در نظر گرفته شده است از قبیل:

1.         دریافت پیش پرداخت

2.         پرداخت کامل وجه کالا

3.         قابلیت پرداخت هزینه به صورت حضوری

افزونه نسیم از بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس می باشد که در عین سادگی بسیار پرکاربرد است. این افزونه را می توانید به راحتی بر روی پنل سایت خود نصب و تاثیرات شگفت انگیز آن را بر روی افزایش فروش خود مشاهده نمایید.

افزونه جایگاه

یکی از بهترین افزونه های حمل و نقل ووکامرس تحت عنوان افزونه جایگاه می باشد. با توجه به اینکه این افزونه برای ارسال محصولات از طریق پیک انجام می گیرد نسبت به هزینه پست بیشتر است، در حالی که سرعت تحویل محصول به مشتریان افزایش می یابد و از طرف برخی از مشتریان مورد استقبال قرار می گیرد.

افزونه جایگاه یک افزونه کاربردی است که کمک می کند تا با استفاده از آدرس مشتریان، کدپستی و موقعیت دقیق محل تحویل محصول به صورت اتوماتیک شناسایی شود. در ادامه مرسوله در دسترس پیک قرار می‌ گیرد تا به دست مشتریان برسد.

عمده ترین قسمت هایی که برای افزونه مسیر در نظر گرفته شده است علاوه بر اینکه قابلیت تعریف شیوه های مختلف حمل و نقل با شرایط ویژه، تعریف نواحی تحت پوشش برای ارسال محصول با پیک، ارائه نمودن پنل کاربری و در عین حال برای ماموران پیک، مشخص کردن کوتاه ترین مسیر برای تحویل محصول به مشتریان، نظارت و کنترل ماموران پیک، وزن، نوع محصول و همچنین محاسبه هزینه ارسال موقعیت در افزونه جایگاه در دسترس شما قرار می گیرد.

افزونه Woocommerce Advanced Shipping

یکی از بهترین plugin حمل و نقل ووکامرس، افزونه Woocommerce Advanced Shipping است. این افزونه حمل و نقل ووکامرس بسیار پیشرفته و کار ارسال محصول را برای فروشگاه آنلاین انجام می دهد.

افزونه حمل و نقل ووکامرس در وردپرس

افزونه حمل و نقل ووکامرس در وردپرس به منظور ایجاد پنل کاربری در وردپرس وجود دارد. این افزونه به شما کمک می کند تا بتوانید از پنل کاربری خود به راحتی استفاده کنید. در بخش بعدی شما را با 10 نمونه از بهترین افزونه های پنل کاربری برای وردپرس آشنا می کنیم.

10 مورد از بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس در وردپرس

1.         MemberPress

2.         Ultimate Member

3.         UserPro

4.         ARMember

5.         WP User Manager

6.         Ultimate Membership Pro

7.         RegistrationMagic

8.         User Registration

9.         Easy Registration Forms

10.       User registration and user profile

کلام آخر

 در این مقاله از وب یار به معرفی افزونه حمل و نقل ووکامرس پرداختیم. اگر در مورد افزونه حمل و نقل ووکامرس در وردپرس سوالی داشتید می توانید در زیر این مطلب برایمان کامنت بگذارید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم.همچنین جهت سفارش طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت می توانید با ما در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

چطور طراح سایت شویم؟ ۱ اردیبهشت

چطور طراح سایت شویم؟

اگر به دنبال این هستید که چطور طراح سایت شویم؟ و برای مهارت در این رشته علاقه مند و به عنوان شغل آینده تمایل دارید…

ادامه مطلب
منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان ۱۱ فروردین

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان علاوه بر اینکه در همه جا حضور دارد در چند سال اخیر نیز بسیار قدرتمند عمل کرده است، از…

ادامه مطلب
قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان ۲۰ اسفند

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان مسیر را برای رسیدن به یک وب سایت تجارت الکترونیک هموار کرده است. با استفاده از…

ادامه مطلب
بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان ۱۰ بهمن

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان یک استراتژی ایده آل برای تبلیغ کسب و کارها در این حوزه است. از مهم ترین ویژگی هایی که…

ادامه مطلب
دیباگر (خطایاب) برای PHP ۳۰ دی

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP از جمله مواردی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. با توجه به اینکه در بعضی از…

ادامه مطلب
قالب های پنل مدیریت فروشگاهی ۲۵ دی

بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان

در حال حاضر طراحی وب سایت یکی از نیازهای اصلی برای هر فروشگاهی است، از این رو در این مقاله قصد داریم تا به شما…

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *