بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان

نویسنده ۲۵ دی

در حال حاضر طراحی وب سایت یکی از نیازهای اصلی برای هر فروشگاهی است، از این رو در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان را معرفی کنیم.

امروزه با گسترش دنیای دیجیتال و فراگیر شدن کسب و کارهای اینترنتی تمامی کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن پیش می روند تفاوتی ندارد که در چه زمینه ای اعم از صنعت مد و لباس، فست فود و رستوران، زیورآلات، خودرو، صنایع دیجیتالی و غیره فعالیت می کنید. برای اینکه بتوانید از رقبای خود پیشی بگیرید باید حتما یک سایت طراحی کنید برای این منظور می توانید از بهترین قالب های رایگان HTML استفاده کنید.

قالب داشبورد مدیریت چیست؟

قالب داشبورد مدیریت یک قالب از قبل ساخته شده ای است با این امکان که می تواند به سرعت یک رابط کاربری برای یک منطقه مدیریت استفاده کند. این الگو بیشترین عملکرد را اعم از: نوار منو، مجموعه ای از برگه ها و نوار جستجو، ویجت های سفارشی که برای اضافه کردن سریع کارکرد به ناحیه مدیر استفاده می شوند.

از بهترین قالب های مدیریت که تمامی آنها واکنش گرا هستند به این صورت که ابعاد آنها به صورت خودکار متناسب با سایز صفحه نمای دستگاه تغییر می کند.

دلایل استفاده از قالب های مدیریت برای تجارت الکترونیک

زمانی که قصد دارید یک فروشگاه تجارت الکترونیک را مدیریت کنید نیاز به یک قالب مدیریتی با طراحی مناسب دارید. علاوه بر اینکه کار شما به عنوان یک مدیر فرشگاه راحت تر خواهد شد بلکه موجب می گردد تا کار فروشگاه سریع تر انجام شود. مهمترین دلایلی که می تواند باعث شود که شما از قالب های مدیریت برای تجارت الکترونیک استفاده کنید از قرار زیر است:

سهولت استفاده

از یک قالب مدیریتی که برای تجارت الکترونیک طراحی شده است استفاده کنید تا از یک قالبی که هنوز طراحی نشده است. طرح بندی و ویژگی هایی برای مدیریت یک فروشگاه آنلاین طراحی نماید تا هر زمان کاری داشتید بتوانید سریع و راحت انجام دهید.

ویژگی های امنیتی

بیشتر قالب های داشبورد مدیریت از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند و به شما کمک خواهد کرد تا از فروشگاه آنلاین و اطلاعات خود محافظت کنید.

کاهش استرس

نداشتن استرس می تواند تاثیرات بسزایی بر روی کسب و کار شما داشته باشد و از پیشرفت و رونق کسب و کارتان نهایت لذت و بهره را ببرید.

عملکرد ساده

تهیه یک الگوی طراحی پنل مدیریت خاص تجارت الکترونیک به مدیریت فروشگاه اینترنتی شما کمک می کند تا بتوانید با توجه به قالبی که انتخاب نموده اید یک یا چند بخش برای پر کردن داشته باشید و هر بخش این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید جنبه های متفاوتی از فروشگاه خود را مدیریت کنید.

گزارش مبتنی برابر

حدس و گمان های فروش برای هر کدام از هفته ای یک ماه ایجاد کنید و مشاهده کنید که میزان فروش شما نسبت به سایر رقبا در همان دسته چقدر رشد داشته است.

توسعه کسب و کار

با رشد کسب و کار زیرساخت های خود را افزایش دهید مانند کامپیوترهای خود، فضای ذخیره سازی، ارتباطات مخابراتی افزایش فروشگاه با یک قالب مدیریت این امکان را فراهم می کند تا بتوانید ویژگی ها و کارکرد های جدید را در صورت نیاز اضافه کنید.

اتوماسیون

لازم نیست زمانی را برای وارد کردن داده ها یا کارهای تکراری اختصاص دهید با Automate به راحتی می توانید ضربه های کلید را ضبط کنید، سپس تغییراتی را بر روی قیمت گذاری ایجاد کنید، سپس به آنالیز و ارزیابی اولیه فروشگاه بپردازید.

گسترش راحت تر محصول

با استفاده از قالب داشبورد مدیریت می توانید فروشگاه خود را با ویژگی ها و کارکردهایی که برای توسعه یک محصول موفق نیاز دارید را طراحی کنید. در واقع این ویژگی ها می تواند در دسته بندی محصولات، پیشنهادات، کوپن ها، معاملات، کلمات کلیدی باشد. در ادامه می توانید از نتایج حراج های خود برای محاسبه قیمت تمام شده محصولات استفاده کنید.

قالب های پنل مدیریت فروشگاهی

ارزیابی و بررسی زمان واقعی

چگونگی تعامل مشتریان با فروشگاه را پیگیری کنید. این کار باعث می شود تا شما بازدیدهایی از صفحه که باعث فروش نمی شوند را شناسایی کنید و متوجه شوید که کدام یک از شبکه های رسانه اجتماعی موجب فروش شما خواهند شد.

صرفه جویی در زمان و تلاش

با استفاده از بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان می توانید در زمان و انرژی صرفه جویی کنید.

انتخاب یک قالب پنل مدیریت سایت فروشگاهی مناسب

خوب است یک قالب داشبورد مدیریت تجارت الکترونیک انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشد تا بتواند ویژگی ها و عملکردهای مورد نیاز شما را برآورده کند. این کار به شما کمک خواهد کرد تا در سال های آتی اگر گزینه بهتری پیدا کردید بتوانید آن را تغییر دهید.

23 مدل از بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان

  1. Sneat
  2. Chameleon Admin
  3. Dashmin
  4. Corona
  5. Nice Admin
  6. Plainadmin
  7. Purple
  8. Azia Admin
  9. Portal
  10. Shoppy
  11. Gretong
  12. Concept
  13. Quixlab
  14. Mobio Solutions
  15. Matrix Admin
  16. Product Admin
  17. AdminPro
  18. Notika
  19. ElaAdmin
  20. Startmin
  21. Moss
  22. Bamburgh
  23. Visitors

در ادامه به چند نمونه از بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان می پردازیم.

1. قالب فروشگاهی رایگان Estore

قالب Estore یکی از بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان است که در مخزن وردپرس قرار دارد. در صورتی که صاحب یک فروشگاه بزرگ با تعداد زیادی محصول هستید این قالب بهترین گزینه برای شما است، زیرا امکانات این قالب بسیار حرفه ای و پیشرفته است.

شاخص ترین ویژگی های قالب  Estore

2. StoreVilla یک قالب فروشگاهی رایگان جذاب

قالب  استور ویلا (StoreVilla) یک قالب وردپرسی رایگان با طراحی بسیار جذاب برای فروشگاه وردپرسی است. قالب  استور ویلا یک انتخاب مناسب برای طراحی و راه اندازی فروشگاه آنلاین موفق است، چرا که با تمامی افزونه ها سازگار است.

مهمترین ویژگی های قالب StoreVilla عبارتند از:

3.قالب فروشگاهی رایگان Ecommerce Gem

Ecommerce Gem  یک قالب فروشگاهی وردپرسی رایگان بسیار انعطاف پذیر است. برای دانلود و نصب این قالب می توانید به مخزن وردپرس مراجعه کنید. این قالب فروشگاهی رایگان امکانتی اعم از سفارشی سازی، تنظیمات آسان فوتر، هدر و ساید بار دارد.

ویژگی های قالب  Ecommerce Gem

قالب های پنل مدیریت فروشگاهی

4. Hestia ازمحبوب ترین قالب های سایت فروشگاهی رایگان

قالب Hestia رایگان حرفه ای و بسیار زیبا است. با استفاده از این قالب می توانید یک فروشگاه آنلاین طراحی کنید. قالب Hestia برای شروع تاسیس یک کسب و کار اینترنتی بسیار پرطرفدار و پرکاربرد است.

ویژگی های قالب Hestia شامل:

5. قالب leto یکی از بهترین قالب فروشگاهی رایگان

قالب  leto بهترین انتخاب برای طراحی سایت فروشگاه رایگان است این قالب کاملا با افزونه ووکامرس سازگار است. در ضمن دارای صفحه ساز کاملا حرفه ای است که قابلیت تغییررنگ پس زمینه سایت را به شما می دهد و می توانید فروشگاه رایگان خود را به خوبی شخصی سازی کنید.

ویژگی های قالب leto

کلام آخر

درپایان امیدوارم هستم که با بهترین قالب های پنل مدیریت فروشگاهی رایگان آشنا شده باشید و برایتان مفید واقع شده باشد. در صورتی که نیاز به طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، طراحی اپلیکیشن ،خرید هاست، سفارش تولید محتوا یا هر خدمات دیگری در بستر اینترنت دارید می توانید با مجموعه وب یار در ارتباط باشید.

پست های مرتبط

چطور طراح سایت شویم؟ ۱ اردیبهشت

چطور طراح سایت شویم؟

اگر به دنبال این هستید که چطور طراح سایت شویم؟ و برای مهارت در این رشته علاقه مند و به عنوان شغل آینده تمایل دارید…

ادامه مطلب
منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان ۱۱ فروردین

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان

بهترین منابع آموزش جاوا اسکریپت رایگان علاوه بر اینکه در همه جا حضور دارد در چند سال اخیر نیز بسیار قدرتمند عمل کرده است، از…

ادامه مطلب
قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان ۲۰ اسفند

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان

بهترین قالب ‌های فروشگاه مواد غذایی بوت استرپ رایگان مسیر را برای رسیدن به یک وب سایت تجارت الکترونیک هموار کرده است. با استفاده از…

ادامه مطلب
بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان ۱۰ بهمن

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان

بهترین قالب HTML تناسب اندام رایگان یک استراتژی ایده آل برای تبلیغ کسب و کارها در این حوزه است. از مهم ترین ویژگی هایی که…

ادامه مطلب
دیباگر (خطایاب) برای PHP ۳۰ دی

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP

بهترین دیباگر (خطایاب) برای PHP از جمله مواردی است که قصد داریم در این مطلب به آن بپردازیم. با توجه به اینکه در بعضی از…

ادامه مطلب
افزونه حمل و نقل ووکامرس ۱۶ دی

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس و 10 افزونه وردپرس

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس یکی از ضروری ترین و مهم ترین خریدهای آنلاین، حمل و نقل می باشد. در صورتی که با استفاده…

ادامه مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *